Fælleslokaler
Regler for brug af fælleslokalet
Bestilling:
Bestilling af fælleslokalet sker ved at du sender en mail til ejendomsservice@aab.dk om, at du ønsker at leje selskabslokalet.
Oplys venligst::
Navn, adresse og telefonnummer
Datoen for hvornår du ønsker at leje lokalet.
Hvis du ikke har adgang til at sende en mail til os, så læg venligst en seddel i vore postkasse eller kom ned på vores kontoret den 2. tirsdag i måneden.
Kontoret har åbent den 2. tirsdag i måneden mellem kl. 19:00 og 19:30
Lokalet må kun lejes af afdelingens beboere og lejeren skal selv deltage i arrangementet.
Pris:
Leje 500 kroner
Depositum 1.000 kroner
Leje og depositum indbetales på afdelingens bankkonto.
Depositumet tilbagebetales efter at bestyrelsen har haft lejlighed til at konstatere at lokalet er ryddet og rengjort. Tilbagebetaling af depositum sker til din bankkonto.
Faciliteter og service:
I lokalet forefindes:
- keramisk komfur
- køle- fryseskab
- Opvaskemaskine
- 2 kaffemaskiner
- 1 elkedel
- Borde, stole og service til 30 personer
Der forefindes ikke duge, servietter håndklæder, viskestykker, sæbe WC papir og køkkenruller i lokalet.
Regler:
- Der må ikke spilles musik for åbne vinduer og døre.
- Efter kl. 24:00 skal musikken være på snakke niveau og musik og sang skal ophøre senest kl. 01:00, hvorefter lokalet skal forlades..
- Unødig musik og støj i forbindelse med arrangementet og den efterfølgende oprydning og rengøring, skal undgås.
- Ophold i mellemgangene og på udendørsarealerne må ikke være til gene for de øvrige beboere.
- Endvidere gælder almindelige ordensregulativer
- Der må ikke ryges i lokalet, på toilettet i elevator og andre steder i kælderen
Rengøring:
Rengøringen inkl. opvask skal være udført, således at lokalet kan overtages af en ny lejer.
Evt. manglende rengøring og udbedring af skader, vil blive udbedret på lejerens regning.
Overtrædelse af reglerne vil kunne medføre, at lejeren udelukkes fra at leje lokalet ved en senere lejlighed.
|